Happy Halloween!

Ze wszystkich świąt krajów anglojęzycznych Halloween jest tym najbardziej uwielbianym przez dzieci. Większość dzieciaków marzy o kostiumach rodem z Rodziny Adamsów oraz o nocnym zbieraniu cukierków. Warto wykorzystać to zainteresowanie i przybliżyć uczniom tradycje związane z tym świętem.

halloween-1702677_1280

Zaczynamy piosenkami Super Simple Songs (oczywiście w młodszych grupach). Moją ulubioną piosenką z tego zestawu jest Five Creepy Spiders.

Warto skorzysać z krótkich filmików, które wprowadzą dzieciaki w najważniejsze tradycje związane z tym świętem.

https://www.youtube.com/watch?v=GrdVgEOdxkU

Kilka słów na temat obchodzenia Halloween w różnych krajach:

https://www.youtube.com/watch?v=hkdf3zE379A

Wprowadzamy słownictwo za pomocą nieodłącznych flashcards. W tym roku przygotowałam karty w kształcie dyni – będzie nam łatwiej wczuć się w klimat tego święta 😉

Flashcards Halloween Pumpkin

Na stronie macmillan.pl znajdziecie gotowe małe karty obrazkowe do pokolorowania i wklejenia do zeszytu + podpisy. Jest tam również krzyżówka oraz plan lekcji dla nauczyciela – warto skorzystać. Ja wykorzystuję także zeszyt ćwiczeń serii Tiger – każda z części zawiera stronę do tematu Halloween. Również polecam.

Przygotowałam również Memory. Tym razem pary tworzą dwa podobne obrazki – jeden z podpisem w języku angielskim. Mam nadzieję, że przypdanie dzieciakom do gustu 🙂

Gra go pobrania tutaj/Download here –> I spy Halloween

Oczywiście nie może zabraknąć mojej ulubionej gry Double 😉

Double Halloween

Wszystkie grafiki, jakie wykorzystałam, pochodzą ze strony Freepik. Znalazłam tam również świetne maski na Halloween – załączam, gdyby ktoś z Was cierpiał na nadmiar tuszu w drukarce 😉 

Halloween maski

Podczas naszych zajęć pojawi się również I spy 

0002

I spy Halloween

Na zakończenie krótki filmik na pewno znany fanom Jimmy Kimmle Live! I told my kids I ate their Halloween candy

https://www.youtube.com/watch?v=N1pTZTHZF4E

Już za tydzień kolejna porcja materiałów na zajęcia z okazji Halloween. Stay tuned!

4 thoughts on “Happy Halloween!

Skomentuj

