Spring is coming

Pierwszy wiosenny wpis wprawdzie mam już za sobą, ale nie mogę zapomnieć o tym, na czym bazuje większość z nas. Dlatego do dzisiejszego wpisu przygotowałam flashcards, memory oraz coś, czego nie było u mnie od dłuższego czasu – puzzle. Wszystkie te materiały znajdziecie w dwóch wersjach językowych: angielskiej i niemieckiej.

grafika-do-wpiswo-jpg-spring-01

Mam nadzieję, że śledzicie akcję blogujących anglistek, w której mam przyjemność brać udział 🙂 W ramach drugiej odsłony akcji High 5 dzieliłyśmy się z Wami wiosennymi pomysłami dla różnych grup wiekowych. Ja na warsztat wzięłam drewniane klamerki, których jestem dużą fanką odkąd odkryłam AliExpress – możecie zamówić sobie śliczne clothes peg za ok. 6 zł. Wpis znajdziecie tutaj –> Gry z drewnianymi klamerkami.

Każde zajęcia jednak zaczynamy zazwyczaj od flashcards, których wiosenną odsłonę znajdziecie w pliku poniżej. Przygotowałam 20 kart obrazkowych wraz z angielskimi i niemieckimi podpisami.

This slideshow requires JavaScript.

Karty do pobrania tutaj/Download here –> Spring flashcards English

Karty do pobrania tutaj/Download here –> Der Frühling flashcards Deutsch

Memory zawiera grafiki z podobnym słownictwem – zestaw zawiera 18 kart, które oczywiście trzeba wydrukować podwójnie.  Podobnie jak w przypadku flashcards, mam da was dwie wersje językowe tej gry.

This slideshow requires JavaScript.

Gra po pobrania tutaj/Download here –> Memory Spring English

Gra po pobrania tutaj/Download here –> Memory der Frühling Deutsch

I dzisiaj na zakończenie przypominam puzzle, których już nie było u mnie od dłuższego czasu. Postanowiłam więc odświeżyć ten pomysł 🙂

This slideshow requires JavaScript.

Gra po pobrania tutaj/Download here –> Spring Puzzle English

Gra po pobrania tutaj/Download here –> Der Frühling Puzzle Deutsch

img_0730

Na blogu Polski na Czasie ukazał się wywiad ze mną 🙂 więc jeśli macie ochotę poznać mnie trochę bliżej, to zapraszam do lektury –> Środa z Eweliną Kusiak

To oczywiście nie koniec wiosennych materiałów. W koleje czekają jeszcze m.in Sudoku, Dobble, Taboo oraz gra I have … Stay tuned 🙂 

4 thoughts on “Spring is coming

Skomentuj

