Autumn is here!

Jesień zawitała do nas na dobre. Najwyższa pora powitać ją również podczas zajęć edukacyjnych. Jeśli jeszcze nie znaleźliście dla siebie ciekawych materiałów lub może szukacie nowych inspiracji do zajęć, zapraszam do lektury nowego wpisu, w którym dzielę się kolejnymi grami o tematyce jesiennej.

autumn-940401_1280

Udział w projekcie EnglishLandpraca nad materiałami do pierwszego numeru uświadomiły mi znaczenie praw autorskich oraz to, co jest zgodne z obowiązującymi przepisami, a co nie. Co prawda, zawsze starałam się podawać źródła swoich inspiracji i nie przypisałam sobie nigdy czyjegoś pomysłu  – przynajmniej nie świadomie. Jednak podczas opracowywanie materiałów dla EnglishLand uświadomiono mi, że tworzenie swoich wersji niektórych gier pod rodzimymi nazwami, jest nie do końca zgodne z przepisami. A jako, że jestem wielką fanką pewnych gier, bez których nie wyobrażam sobie zajęć, to postanowiłam dostosować się do zasad w taki sposób, w jakie robią to inni blogerzy czy nawet sklepy internetowe. 

Tak więc pierwszą grą, jaką przygotowałam dzisiaj jest gra Double, która składa się z 31 kart. Każda z nich zawiera sześć obrazków, jest unikalna i łączy się z innymi kartami tylko jednym obrazkiem. 

Gra do pobrania tutaj/Download here –> Dobble Autumn

Druga i ostatnia (jak na razie) 😉 gra do lekcji o jesieni to QR domino

Gra do pobrania tutaj/Download here –> QR domino Autumn

Za tydzień we wtorek będę poniekąd kontynuować jesienny wątek – pojawi się pierwszy wpis Halloween. Internet jest już pełen materiałów do tego tematu, ale postanowiłam dorzucić swoje trzy grosze 😉 Tak więc będziemy straszyć wszystko i wszystkich już za tydzień 🙂

Na koniec przypominam o konkursie z Pomysłami przy tablicy – zasady znajdziecie tutaj.

Skomentuj

