Dobble toys

Temat zabawek i ulubionych rzeczy „przewija się” na wszystkich poziomach nauczania zintegrowanego, dlatego postanowiłam zrobić jeszcze jedną grę do tego tematu. Tym razem spróbowałam swoich sił z jedną z moich ulubionych gier karcianych – Dobble.

teddy-1338895_1280

Myślę, że zasady gry są znane, ale dla przypomnienia 🙂 opisałam Dobble w jednym ze swoich postów tutaj.

Opracowałam wersję z 31 kartami. Do zabawek i ulubionych rzeczy dodałam nazwy kolorów – dzięki temu mamy grę idealnie dopasowaną do podręcznika Super Sparks 2, unit 5 😉

Zapraszam do korzystania z materiałów Dobble toys&colours.

Dobble toys&colours

Moje poprzednie gry do tematu Toys znajdziecie tutaj: QR domino oraz Memory&Black Peter.

Dobble opracowałam w oparciu o wskazówki z bloga Liliowe projekty.

Źródło grafik: Freepik.

Jeśli jeszcze nie znacie Dobble – najwyższa pora nadrobić zaległości. Zadowolenie dzieci w każdym wieku gwarantowane 🙂

2 thoughts on “Dobble toys

Skomentuj

