Język angielski/English, Uncategorized

Saint Patrick’s Day

Gotowi na obchody Dnia Św. Patryka? W tym roku moja szkoła będzie hucznie obchodzić to święto, planuję więc poświęcić całą lekcję na przybliżenie dzieciakom Saint Patrick’s Day.

Do wprowadzenia nowego słownictwa postanowiłam wykorzystać piękne karty obrazkowe przygotowane przez Mambiatkę flashcards Mambiatka, do których zrobiłam karty wyrazowe:

wyrazy tabelkawyrazy tabelka2

Do zapoznania uczniów z historią patrona Irlandii można wykorzystać ciekawe filmiki dostępne na youtube:

 

Każdy z uczniów wytnie trzylistną kończynę shamrock, którą będzie mógł nosić przyklejoną do ubrania za pomocą taśmy dwustronnej:

Do utrwalenia słownictwa przygotowałam małe karty obrazkowe do wklejenia do zeszytów: należy połączyć obrazek z nazwą, a w domu można obrazki pokolorować 🙂

0001 (3)

st partick’s day

A na zakończenie wykonamy pracę plastyczną, która będzie nam przypominać o skarbie znajdującym się na końcu tęczy 🙂

IMG_20160305_162802

Pomysł na taką ciekawą pracę znalazłam na blogu Crafty Morning.

Happy Saint Patrick’s Day!

 

 

4 myśli w temacie “Saint Patrick’s Day”

  1. Podczas zajęć z młodszymi uczniami można zatrzymywać wideo, pytać co zrozumieli i tłumaczyć na bieżąco. Ważne jest każde, nawet najmniejsze „osłuchanie się” z językiem.

    Polubienie

Dodaj komentarz