Christmas domino

Tradycje bożonarodzeniowe krajów anglojęzycznych są tak ciekawe, że warto poświęcić im więcej, niż tylko jedną lekcję. Dlatego dla swoich uczniów przygotowałam w tym roku kilka gier, które w ciekawy sposób pozwolą utwalić słownictwo związane z Christmas. Jedną z tych gier jest domino.

christmas-1687148_1280

Dla swoich uczniów przygotowałam dwie wersje tej gry. Na lekcjach w starszych klasach wykorzystam QR domino – tutaj dzieciaki nie tylko podają nazwy poszczególnych obrazków, ale również odczytują wyrazy ukryte w kodzie QR.

QR domino Christmas

Niestety złośliwy chochlik 😉  sprawił, że jeden z kodów pojawił się tam, gdzie nie powinien. Poniżej załączam właściwą kartę a Wam dziękuję za czujność. 

Qr domino gingerbread man

bez-nawwwwzwy-1

Poza tym w mojej szkole obowiązauje zakaz korzystania z telefonów komórkowych, więc podczas zajęć wykorzystujemy mój. W rękach 6latków jego los byłby niepewny 🙂 Tak więc dla najmłodszych mam tradycyjną wersję domino

Christmas domino

Kolejne gry już niebawem. Stay tuned!

4 thoughts on “Christmas domino

Skomentuj

