Welcome Deutsch!

Dzisiaj pierwszy raz na moim blogu pojawia się wpis skierowany do nauczycieli języka niemieckiego. Może nie tylko do nauczycieli – do wszystkich, którzy uczą się tego języka poprzez zabawę. Zapraszam więc do lektury wpisu, w którym znajdziecie flashcards oraz memory związane z Walentynkami.

grafika-do-wpiswo-01

Pomysł na niemiecką wersję językową zrodził się sam gdy na FB p. Magda Szafraniec skomentowała jeden z walentynkowych materiałów „Tak piękne te materiały, że aż mi przykro, że tylko po angielsku 😞 A niemiecki?” Wyraziła również chęć tłumaczenia na język niemiecki i właśnie tak powstały materiały związane z Walentynkami.

Pomyślałam, że flashcards i memory są bardzo często wykorzystywane podczas zajęć, więc właśnie te materiały wybrałam do pierwszego tłumaczenia. Były to pierwsze pomoce związane z tym świętem, które opublikowałam na swoim blogu (tutaj –> Valentine’s Day is coming!)

Tak jak w angielskiej wersji, przygotowałam 16 kart z podpisami. 

Karty obrazkowe z podpisami do pobrania tutaj –> flashcards Deutsch

Wspomniane memory liczy sobie 18 kart, które oczywiście trzeba wydrukować podwójnie 🙂 

Memory do pobrania tutaj –> memory Valentinestag

Mam nadzieję, że przyda się Wam również taka wersja językowa. Na najbliższy wtorek planuję publikację gry planszowej i jeśli zdążymy z tłumaczeniem 😉 obok angielskiej wersji pojawi się również i niemiecka. A jeśli takie materiały będą się cieszyły zainteresowaniem, to dwujęzyczne publikacje będą pojawiać się częściej 🙂

4 thoughts on “Welcome Deutsch!

Skomentuj

