Valentine’s Day is coming!

Nadszedł czas na walentynkowe przygotowania. Tzn przygotowania do lekcji oczywiście, bo do samych Walentynek zostało jeszcze trochę czasu. Żeby wprowadzić coś świeżego na zajęcia postanowiłam w tym roku wziąć na warsztat to, czym jeszcze nigdy nie „przerabiałam” podczas swoich lekcji – Valentine’s Day.

high-5-wqwai-01

Dzisiaj wpis będzie krótki, ale treściwy 🙂 Tak jak w przypadku poprzednich „większych” tematów, planuję serię wpisów poświęconych Walentynkom. Zaczynam tym co zwykle, czyli flashcards oraz grą memory.

Przygotowałam 16 kart obrazkowych wraz z podpisami 🙂

flashcards Valentine’s Day

Wykorzystując te same grafiki opracowałam grę memory. Karty zawierają również podpisy poszczególnych obrazków.

memory Valentine’s Day

Jeśli potrzebujecie wersji w polskiej wersji językowej – dajcie znać 😉

W kolejnych wpisach podzielę się z Wami grami, których przygotowanie zabiera zawsze trochę więcej czasu ze względu na wycinanie i laminowanie, więc dobrze mieć je wcześniej – domino, QR domino i Double. Planuję również grę planszową i BINGO! jeśli tyko zdążę ze wszystkim, ponieważ przed Walentynkami czekają mnie ferie! 🙂 Miłego dnia! 

6 thoughts on “Valentine’s Day is coming!

Skomentuj

