Christmas candy canes and chimneys

Gra Christmas candy cane and chimneys powstała dzięki Waszym odpowiedziom na facebookowym fanpage’u. Jakiś czas temu zapytałam, jakie materiały do tematu Christmas przydałyby się Wam najabardziej i  jedną z odpowiedzi była gra planszowa. Miałam już wtedy kilka pomysłów na materiały, ale taka gra nie była jednym z nich. Dzieciaki z trzecich klas bardzo lubią grać w Snake and ladders, które pobrałam z Super Simple Learing a kiedyś wpadła mi w oko świąteczna odmiana tej gry, więc … postanowiłam zrobić swoją wersję. 

christmas-1709184_1280

Zasady gry są takie same, jak w Snakes and ladders. Rzucamy kością i poruszamy się o daną liczbę oczek. Podajemy nazwę obrazka, na którym stanie nasz pionek. Jeśli staniemy na początku candy cane, to przenosimy się po niej do góry na zakręcony 🙂 koniec a jeśli staniemy na górze komina, to zjeżdzamy po nim na dół. 

candy-canes-and-chimneys

Christmas candy canes and chimneys

To nie koniec bożnonarodzeniowych materiałów. W następnych postach pojawią się m. in. Christmas domino i BINGO! 🙂

Moje Christmas flashcards i Memory znajdziecie we wpisie Christmas is coming. Natomiast w drugim numerze EnglishLand ukazały się dwie gry mojego autorstwa. Skierowane są one do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym: Christmas puzzle i Double. Ponadto znajdziecie tutaj materiały dla wszystkich grup wiekowych. Zapraszam do lektury 🙂 

wrzesien_pazdziernik-2016-kopia1

EnglishLand Listopad/Grudzień 2016

6 thoughts on “Christmas candy canes and chimneys

Skomentuj

