Halloween Bingo!

Halloween nadciąga wielkimi krokami. Najwyższa pora zacząć przygotowania do zajęć. Tydzień temu podzieliłam się z Wami swoimi pomysłami na gry w ramach tego tematu. Dzisiaj mam dla Was jeszcze jedne materiały – plansze do gry w BINGO!

halloween-1593228_1280

Moje wcześniejsze pomysły na gry Halloween znajdziecie tutaj: Happy Halloween.

W BINGO! Gramy według takich zasad:

Każde dziecko otrzymuje planszę oraz 9 małych karteczek (ja wycinam karteczki z makulatury – ekologiczne i ekonomicznie😉 ). Następnie wszyscy zakrywają 3 dowolne obrazki na planszy. Zaczynamy🙂 Nauczyciel podaje angielskie nazwy poszczególnych obrazków. Dzieci, które wcześniej nie przykryły tego obrazka karteczką – przykrywają teraz pole z właściwym rysunkiem. Osoba, która pierwsza zakryje wszystkie obrazki na swojej planszy woła Bingo! i wygrywa zabawę. 

Przygotowałam 12 różnych plansz, na których obrazki zawieszone są na pajęczynach 🙂 

Gra do pobrania tutaj/Download here –> BINGO! Halloween

Happy Halloween!

4 thoughts on “Halloween Bingo!

Skomentuj

