Hello Autumn!

Dopiero rozpoczynaliśmy nowy rok szkolny a już witamy jesień. Wraz z nią nadciągają ulubione święta krajów anglojęzycznych – Halloween – ale na nie jeszcze przyjdzie pora 🙂 Na razie zapraszam po materiały związane z jesienią.

conkers-15186_1280

Na początek przygotowałam niezawodne flashcards – tym razem w trochę innej formie. Jako że symbolem jesieni są różnokolorowe liście, to i moje flashcards przyjęły kształt liści. 

Do każdego obrazka mamy również odpowiednie podpisy. Ponieważ w pierwszej wersji pojawiły się nieznośne literówki 🙂 przygotowałam oddzielną nową wersję z nazwami obrazków. Dodałam również”standardową” wersję flashcards. Materiały znajdziecie w plikach poniżej.

Do pobrania tutaj/Download here ->Autumn flashcards
Do pobrania tutaj/ Download here -> Autumn nazwy kart obrazkowych
Karty do pobrania tutaj/Download here -> flashcards Autumn 2

Dzieci bardzo lubią grać w Memory. Mogą uczyć się poprzez zabawę a przy okazji porywalizować, kto zdobędzie więcej par. Do tych kary memory po praz pierwszy dodałam opisy do obrazków.  Potrzebne mi było jakieś urozmaicenie tej gry 🙂

Gra do pobrania tutaj/Download here –> Memory Autumn

Teraz czas na I spy. Polubiłam tę zabawę i dzieci również ;), więc teraz planuję wykonywać takie plansze do każdego tematu 🙂

i-spy-autumn

Gra do pobrania tutaj/Download here –> I spy Autumn

Dzisiaj na zakończenie mam dla Was nową grę – puzzle. Mam nadzieję, że przypadnie ona do gustu Wam i Waszym uczniom. I moim również 🙂 Przygotowałam dwie wersje – w jednej wszystkie ramki takich samych kolorów, a w drugiej różnych (opcja dla najmłodszych dzieci).

Gra do pobrania tutaj/Download here –> Autumn puzzle

W następnym wpisie do kompletu gier w temacie Autumn dołączą QR domino i Dobble 🙂

14 thoughts on “Hello Autumn!

  1. No po prostu prześliczne! Właśnie się drukują… 🙂 Z puzzlami też świetny pomysł, tylko mam taką małą prośbę: czy mogłabyś też zamieścić wersję z jednakowym obramowaniem każdego z puzzli? Wtedy nie byłoby podpowiedzi, który pasuje do którego..

    Polubione przez 1 osoba

  2. Szykuję się do nowego roku szkolnego i m.in. szukałam jesiennych materiałów. Twoje jak zwykle nie zawodzą! Dwie uwagi dot. flashcards-w słówku coffee jest literówka, a druga dotyczy słówka squirrel, zamiast q jest g 🙂 Pozdrawiam i dziękuję!

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

