On holiday

Do wakacji mamy jeszcze prawie dwa miesiące, ale już teraz musiałam wziąć „na warsztat” temat On holiday za sprawą podręcznika Tiger 2. Zapraszam do korzystania z flashcards oraz z  gry planszowej Hide and seek.

Przygotowałam flashcards + napisy + karty do gry KABUM!

  • beach
  • water park
  • zoo
  • funfair
  • aquarium
  • park
  • ice rink
  • swimming pool
  • theatre
  • restaurant

 

KABUM On holidayon  holiday flashcardson  holiday flashcards2 wyrazy On hoilday

Zastanawiałam się nad grą utrwalającą słownictwo i przypomniałam sobie o świetnej grze Hide and seek z bloga Extrovertic4kids. Korzystam z niej w ramach tematu „At home” – dzieciaki uwielbiają grać w nią, świetnie się bawią. Postanowiłam więc zrobić wakacyjną wersję.

Uczniowie grają w parach. Jedna osoba chowa Tygrysa (bohatera podręcznika Tiger) w różnych miejscach – następnie drugi uczeń „szuka” zadając pytania typu „Is he …”.

 

Hide and seek

Dziękuję Extrovertic4kids za inspiracje!

4 thoughts on “On holiday

Skomentuj

