Pocztówka z Krakowa

Dzisiaj chciałam się podzielić pomysłami dzieci na pocztówkę z najpiękniejszymi zabytkami krakowskimi. Prace zostały wykonane w formacie 9 x 13 cm.

Pocztówki zostały wykonane przez uczniów klas 1 – 6 w ramach organizowanego przez mnie konkursu szkolnego „Pocztówka z Krakowa”. Celem konkursu było przedstawienie Krakowa z jego najpiękniejszymi zabytkami i zakątkami. Uczniowie zgłosili dużo prac – szkoda, że nie można nagradzać wszystkich. Oto niektóre z nich:

 

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Skoro jesteśmy w krakowskich klimatach, chciałam się z Wami podzielić legendą o gołębiach na krakowskim Rynku. Przygotowałam ją w ramach programu Comenius, w którym brałam udział przez prawie 2 lata. Ilustracje do legendy wykonali uczniowie, oni również użyczyli swoich głosów poszczególnym postaciom. Scenariusz legendy napisała moja koleżanka z pracy. Ja zajęłam się nagrywaniem głosów dzieciaków oraz składaniem filmiku w całość The enchanted pigeons legend. Miłego seansu 🙂 Mam nadzieję, że ten krótki filmik przypadnie Wam do gustu 🙂

Skomentuj

