My share week 2016

Postanowiłam dorzucić swoje przysłowiowe 3 grosze do tegorocznej edycji Share week by Andrzej Tucholski. Oto więc trzy blogi, które polecam 🙂

NAGŁÓWEK2

Mambiatka – English for kids

Autorką bloga jest Monika – nauczycielka języka angielskiego w szkole podstawowej. Zgodnie z tym, co napisała o sobie – dopiero od niedawna pracuje w zawodzie, ale swoimi pomysłami mogłaby zawstydzić niejednego nauczyciela dyplomowanego. Jej blog to prawdziwy bank pomysłów, zaglądam do niej codziennie. Korzystam z przepięknych kolorowych materiałów, którymi autorka chętnie się dzieli. Niejeden raz zainspirowała mnie przy opracowywaniu pomocy 🙂 Graficznie jej blog jest równie niesamowity – oryginalne grafiki, piękne kolory.

Dziękuję bardzo za rewelacyjne pomysły! I czekam na więcej 😉

pizap.com14364496354601

Extrovertic4kids

Jest to jeden z pierwszych blogów, na jakie trafiłam w poszukiwaniu pomysłów na ciekawe lekcje angielskiego. Autorka bloga, Edyta, również jest nauczycielką – uczy dzieci i młodzież. Znajdziemy u niej dużo ciekawych pomocy na różne okazje, na znane i mniej znane święta i uroczystości. Z opracowanych przez nią gier korzystałam kilkakrotnie i zawsze  były one strzałem w 10 🙂

Ogromnie dziękuję za wszystkie świetne gry!

blogger3

Funglish

Trzeci polecany przeze mnie blog również prowadzony jest przez nauczycielkę języka angielskiego. Mnóstwo interesujących pomysłów oraz materiałów do pobrania. Ten blog – tak jak poprzednie – jest dla mnie ogromną pomocą przy opracowywaniu pomocy do poszczególnych zajęć.

Dziękuję za inspiracje!

Wszystkie polecane przeze mnie blogi prowadzone są przez nauczycielki języka angielskiego – ciągle poszukuję nowych, fajnych pomocy i materiałów, aby zaciekawić dzieciaki i sprawić, żeby polubiły angielski. W związku z tym, że nauka poprzez zabawę to podstawa w pracy z młodszymi dziećmi, bardzo cieszę się, że są ludzie, którzy bezinteresownie dzielą się swoimi pomysłami, inspirują i zachęcają do działania 🙂

Oczywiście mam więcej swoich ulubionych blogerów … Niestety, można wybrać tylko trzy i ani jednego więcej… Więcej na temat akcji możecie przeczytać tutaj.

A jakie są Wasze ulubione blogi? Do kogo chętnie zaglądacie? 🙂

2 thoughts on “My share week 2016

Skomentuj

