Days of the week

Dzisiaj mam dla Was coś, co urozmaici trochę naukę dni tygodnia. Potrzebne będą drewniane spinacze 🙂

Potrzebne materiały:

  • 7 drewnianych spinaczy
  • taśma dwustronna
  • bezbarwny lakier do paznokci
  • papierowy talerzyk

Na papierowy talerzyk nakleiłam zalaminowany napis Days of the week. Dookoła brzegów talerzyka pisakiem zapisałam polskie nazwy dni tygodnia. Przy pomocy taśmy dwustronnej na drewniane spinacze nakleiłam wydrukowane angielskie nazwy, następnie pomalowałam je bezbarwnym lakierem do paznokci.

Dzieci losują spinacze i przypinają je we właściwe miejsce wymawiając nazwy poszczególnych dni tygodnia.

Wykonanie tej pomocy zajmuje trochę czasu, ale wydaje jest ciekawym zastąpieniem zwykłego „odpytywania”. A jak Wam podoba się takie utrwalanie wiadomości? 🙂

 

Jeżeli spodobał Ci się mój pomysł, zapraszam do polubienia mojego profilu na fb 🙂

2 thoughts on “Days of the week

Skomentuj

