Scenariusz zajęć Harry Potter – Turniej Czterech Domów

Zajęcia oparte na książkach o Harrym Potterze są alternatywą dla powtarzających się zabaw andrzejkowych. Sprawdzi się on równie dobrze w czasie karnawału.

harry-potter-1132440_1280

Scenariusz opracowany został w oparciu o książkę Danuty Kmity i Doroty Kamysz – Figi „Bajki naszego dzieciństwa”. Podobne zajęcia przeprowadziłam w czasie hospitacji – poszło jak z płatka. Dzieciaki były zachwycone, Pani Wicedyrektor również 😉

Zajęcia można modyfikować ze względu na wiek dzieci. Z najmłodszymi robiłam róźdżki, skaczące żabki i qudditch. Dla starszych zmieniałam pytanie w quizie na trudniejsze. Pracowałam kiedyś w świetlicy środowiskowej i tam również przeprowadzałam te zajęcia – najstarszy wychowanek miał wtedy 17 lat 😉 i największe problemy miał ze zrobieniem różdżki 😀

Na zakończenie zajęć uczniom można wręczyć pamiątkowe dyplomy.

Scenariusz zajęć Harry Potter turniej

Dyplom

Skomentuj

